Základom je referencia od spokojného zákazníka, ale aj referencia od niekoho, kto vás videl na prednáškach či na výstave a váš kontakt posunul ďalej svojim známym.

Dokážete veľa

Referencia dokonca dokáže prelomiť hranicu dôvery a nedôvery vo váš produkt u človeka, ktorý sa s vašou značkou ešte nestretol. Ak máte za sebou niekoho, kto vás odporučil, vaša vyjednávacia pozícia ako obchodníka je diametrálne odlišná. Keď si získate dôveru klienta, nepotrebujete žiadny drahý marketing, klienta máte na svojej strane.

Predáva príbeh

Čím menej je hmatateľná služba, ktorú ponúkate, tým lepší príbeh potrebujete vytvoriť, aby ste zaujali klienta. Až potom budete mať možnosť informovať ho o pridanej hodnote, ktorú poskytujete a vybudovať si uňho dôveru.

Foto: unsplash.com